Handelsbetingelser

HANDELSBETINGELSER TAKEAWAY

Nedenfor finder du de vilkår og betingelser, som er gældende, når du handler hos Restaurant STED1 ApS. Har du spørgsmål til nedenstående, hører vi meget gerne fra dig på telefon 88441090 eller mail info@sted1.dk

BESTILLING & BETALING

Du skal være 18 år for at handle på www.STED1.dk

Alle priser på hjemmesiden er opgivet i danske kroner, og de er inklusiv moms.

Når du bestiller varer på www.STED1.dk, skal du oplyse navn, telefonnummer og mail.

Du skal vælge afhentningstidspunkt, betalingsform og dernæst gennemføre betalingen. Herefter modtager du en ordrebekræftelse af din bestilling via mail. Beløbet trækkes fra din konto ved bestilling. Hvis du ikke ønsker at beløbet trækkes ved bestilling, er du velkommen til at betale ved afhentning.

Restaurant STED1 ApS modtager betaling med Dankort/Visa-Dankort, eDankort, Visa, Visa Electron, Mastercard og Maestro.

Restaurant STED1 ApS krypterer alle dine kortoplysninger med den såkaldte SSL (Secure Socket Layer) protokol. Det betyder, at uvedkommende ikke kan aflæse dit kortnummer eller andre informationer under transaktionen med PBS

Ved betaling opkræves intet gebyr.

Du kan få et overblik over din ordrehistorik ved at gå ind på din brugerprofil efter oprettelse.
Der opkræves ikke kortgebyr eller andre gebyrer i forbindelse med betalingerne.

UDLEVERING / AFHENTNING

Onlinebestillinger skal afhentes på den adressen senest 30 min efter det aftalte tidspunkt. Tidspunktet vil fremgå af den ordrebekræftelse, som automatisk fremsendes pr. mail i forbindelse med onlinekøb på www.STED1.dk

SÆRLIGE VILKÅR

Af hygiejnehensyn vil uafhentede onlinebestillinger (ved mere end 30 min forsinkelse) pga. fødevaresikkerhed blive kasseret på købers regning.

INGEN FORTRYDELSESRET

Der er ingen fortrydelsesret på onlinebestilling af mad via www.STED1.dk. Ifølge Forbrugeraftaleloven er online køb af fødevarer, drikkevarer og andre varer til husholdningens løbende forbrug ikke omfattet af fortrydelsesret.

DATAREGISTRERING

Når du laver en bestilling hos os, skal du oplyse navn, telefonnummer og mail.
Vi har brug for disse oplysninger for dels at kunne holde dig informeret om din bestilling og dels at kunne levere varerne til dig. Oplysningerne gemmes forsvarligt i henhold til gældende dansk lovgivning.

Alle de oplysninger, vi registrerer, behandles fortroligt og i henhold til persondataloven. Da Bogføringsloven kræver det, gemmes disse oplysninger i fem år.
Den dataansvarlige er Restaurant STED1 ApS. Alle informationer bliver opbevaret forsvarligt i ukrypteret form. Ligeledes sendes persondata frem og tilbage ukrypteret.

På www.STED1.dk anvender vi endvidere analyseværktøjer til at gennemgå trafikdata i form af logfiler fra vores hjemmeside. I den forbindelse lagres der ingen oplysninger om din person.

Formålet med disse analyser er udelukkende at rette de mulige tekniske fejl, der kan forårsage, at vores kunder får vist en fejlmeddelelse eller lignende samt at optimere navigation og virkemåde på den mest hensigtsmæssige måde.

OPLYSNING OM KLAGEMULIGHEDER

Hvis du vil klage over en vare eller tjeneste købt hos Restaurant STED1 ApS, kan du indgive en klage til:

Center for Klageløsning ved Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Carl Jacobsens Vej 35
2500 Valby

Du kan klage til Center for Klageløsning via www.forbrug.dk

VIRKSOMHEDSOPLYSNINGER

Restaurant STED1 ApS
Havnepladsen 1.
9900 Frederikshavn
CVR: 39458241

Tlf.: 88441090

Telefontid:
Mandag – Lørdag kl. 8.00 – 21.00